BLOG PRZENIESIONY - ZAPRASZAM TUTAJ

Cześć, czyli mój pierwszy wpis


Właściwie to nie wiedziałem co mam tutaj napisać, ale podobno pierwszy wpis zawsze musi być. 

Dlatego coś tutaj skrobnę. Już niedługo zima, krótsze dni, zimno i więcej czasu spędzonego w domu. Już od jakiegoś czasu myślałem nad założeniem własnego bloga, przekonać się jak to jest. Miałem pełno różnych pomysłów, jak będę go prowadzić, o czym będę pisać, jak i kiedy, ale inaczej się też myśli o pisaniu, a inaczej się pisze. Nie wiedziałem tego, dopóki nie zacząłem. Nie lubię się ograniczać do jakieś jasno z góry określonej tematyki, więc tak naprawdę będę pisać o tym, o czym aktualnie mam ochotę i za jakiś czas, kiedy przeczytam moje wpisy, przekonam się, jak zmienił się mój światopogląd.
Obsługiwane przez usługę Blogger.