BLOG PRZENIESIONY - ZAPRASZAM TUTAJ

Liebster Blog Award


Co to, nominacja

Liebster Blog Award

Zostałem wczoraj nominowany przez Shyness do Liebster Blog Award. O co tutaj chodzi?


"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Od razu z tego miejsca chciałem podziękować za nominację.

Sam, w momencie kiedy zostałem nominowany, dopiero dowiedziałem się, że w ogóle istnieje taka akcja. Swoją drogą ciekawa inicjatywa, więc pomyślałem czemu nie?
No dobra… Mam odpowiedzieć na pytania. To do dzieła:

1.Jaka jest Twoja największa zaleta?
Mój spokój. Potrafię być bardzo spokojny, nawet w trudnych sytuacjach. Tylko jak mi ktoś naprawdę podpadnie to jestem zły… Bardzo…

2.A co jest Twoją największą wadą?
Uparty jestem, czasem aż za uparty.

3.Jakie jest Twoje najmilsze wspomnienie z dzieciństwa?
Akcja pod kryptonimem F.A.L.A.M. w podstawówce. Plan ucieczki ze szkoły. Pamiętam, że, skombinowaliśmy osoby, które będą stały z rozciągniętymi mundurkami i zasłaniały nas(wyglądało to trochę jakby ktoś suszył pranie), kiedy będziemy wychodzić przez dziurę w płocie, żeby nauczyciele niczego nie widzieli.

4. Skąd wziął się pomysł na adres Twojego bloga?
Od rasy psa Doberman, który swoją drogą ma nawet podobne cechy charakteru do mnie.

5. Skąd wziąłeś/wzięłaś szablon na Swojego bloga?
Jest to szablon z Bloggera, tylko sam go spersonalizowałem pod własne widzi mi się.

6.Na koncert jakiego wokalisty/zespołu
chciałbyś/chciałabyś się udać?
Na koncert Dżemu, ale za czasów Ryśka. Tylko teraz to już niemożliwe.

7.Jaki jest Twój ulubiony kanał telewizyjny i dlaczego?
Nie mam, nie oglądam telewizji.

8. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Kluski śląskie + kotlet schabowy + buraki + jakaś dobra surówka. Polane jakimś dobrym sosem. Mniam!

9. Kiedy ostatnio komuś pomogłaś/pomogłeś i w czym?
Pomogłem ostatnio dotrzeć jakieś dziewczynie do centrum handlowego.

10. Jaki jest/był Twój ulubiony szkolny przedmiot?
Yyy… Że ulubiony przedmiot?… Przerwa.

11. Co sądzisz o akcji Liebster Blog Award?
Ciekawa akcja, może dzięki temu uda się wybić mniej znanym czy dopiero co powstałym blogom, w tym może i mnie.


Jeśli chodzi o moje nominacje, to trochę odskoczę od tej zasady, że trzeba nominować 11 blogów. Nawet tyle nie znam, a nie chcę robić nic na siłę, żeby tylko zapełnić listę.

Z tego powodu, nominuję tylko 5 blogów:


Moje pytania:

1.     Co lubisz robić w wolnym czasie?
2.     Jaka jest twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
3.     Jak widzisz siebie za 10 lat?
4.     Uprawisz jakiś sport?
5.     Oglądasz telewizję?
6.     Co myślisz o polskim systemie edukacji?
7.     Podróżujesz? Jeśli nie, to czy masz zamiar?
8.     Interesujesz się finansami?
9.     Nosisz zegarek?
10.  Lubisz zwierzęta?
11.  Co myślisz o Dobermanach?



4 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo za nominację :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, mam nadzieję, że weźmiesz udział :)

      Usuń
    2. Oczywiście, wzięłam udział :)

      Usuń
  2. hej, dzięki za nominacje z checią wezmę udział


    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.