BLOG PRZENIESIONY - ZAPRASZAM TUTAJ

Lista blogów, które polecam i czytam regularnie


blogi, internet, lista


Nie samym pisaniem człowiek żyje. Poczytać też coś trzeba.

Na samym początku chciałem zatytułować ten wpis „Co robić, kiedy akurat u mnie nie ma nowego tekstu?!”, ale stwierdziłem, że „Lista blogów, które polecam i czytam regularnie” bardziej pasuje.

Prowadzę i piszę własnego bloga, ale mało osób wie, że poza tym czytam również inne. W internecie jest wiele różnych, wartych uwagi i interesujących blogów, tylko ciężko jest na nie trafić, a naprawdę jest po co. Czasem przychodzi taki dzień, kiedy chcielibyśmy poczytać coś ciekawego, ale nie znamy żadnych fajnych blogów i nie wiemy też jak ich szukać. Postanowiłem, że stworzę listę blogów, które regularnie czytam i polecam. Być może będę ją aktualizował lub modyfikował w przyszłości.













No to by było na tyle. Oczywiście tak jak wspominałem wyżej, lista może się zmieniać. Sporadycznie wchodzę też na wiele innych blogów, ale te czytam w miarę regularnie, a nowe teksty też pojawiają się dosyć często i mogę je szczerze polecić. W internecie jest pełno różnych ciekawych miejsc do których warto zajrzeć. Obczajajcie, oglądajcie, czytajcie. 

Zdjęcie: Christian Schnettelker


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.